reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Mirilovič

Peter Mirilovič

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..som človek , ktorý stále verí a dúfa vo všeobecné dobro...v jednoduchosť a prirodzenosť ľudstva ako takú..chodím po svete a sledujem všetko čo sa okolo mňa deje...na jednej strane som výnimočný a jedinečný ako každý z vás, ale ne druhej strane som súšasťou každého jednotlivca a som rovnaký ako všetci tí, ktorý žili predomnou, aj ako všetci tí, ktorý prídu po mne.... Zoznam autorových rubrík:  cestovaniefoto-cestovanieAnglicko a život v ňomOzbrojené sily SRScotlandHrady a zámky v UKSúkromnéNezaradené

reklama

Scotland

Škótsko - miesto na Zemi, ktoré vám doslovne vyplní srdce

Peter Mirilovič

Škótsko - miesto na Zemi, ktoré vám doslovne vyplní srdce

Asi pred rokom som navštívil túto časť Veľkej Británie a už vtedy sa mi krajina a jej ľudia vryli hlboko do srdca. Keď som však toto leto strávil spoznávaním jej najkrajšej časti - Scotland Highlands ( Škótskej Vysočiny ) - doslovne si ma táto časť ostrovov získala. Možno to je preto, lebo pochádzam z pod Tatier a hory mi boli vždy priateľské a domovské, rovnako ako ľudia, ktorí v nich žijú. Urobil som teda veľa záberov, spoznal rôzne miesta a rozhodol som sa Vám ich sprístupniť prostredníctvom môjho pohľadu ako aj prostredníctvom môjho objektívu. Ponúkam Vám ukážku môjho videnia Škótska.

  • 13. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 315x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu